Altın fiyatları düşünce satışlar yükseldi.

Çarşamba

Kapalıçarşıda çok samimi bir arkadaşım olan Cevat Bey ile yaptığımız bir telefon görüşmesinde işlerinin oldukça yoğun olduğunu anlamıştım.

Altın fiyatlarının bu ara düşen bir grafik içerisinde olması onu oldukça sevindirmiş olmalı ki...
Yakın tarihte yüklü miktarda çeyrek altın satışı yaptığını duymuştum.

Kuyumcuların sevinmesi ve halkımızda altın düşer mi sorularının yavaş yavaş cevap bulmaya başlamasına paralel olarak altın satış miktarlarında artış yaşandığı görülmekte, bunu bir resmi veriye dayanarak söylemiyorum. Sadece gözlemlerimden anladığım kadarıyla altın rakamlarında yükselen gerginlik yavaş yavaş satışların başlamasından dolayı yerini düşüşe bırakabilir.

Büyük ülkelerinde ellerinde ki altınları nakite çevirmeye başlamalarından sonra altın fiyatlarında yeniden bir düşüş yaşanması ve halkımızın tekrardan altın almaya başlamasını beklemek yanlış olmayacaktır.

2 yorum:

lahana çorbası dedi ki...

uzun vadede altın alan yatırımcılara benim en büyük tavsiyem elinizde ki altınları sakın satmayın altın ne olursa olsun kazandırmaya devam edecektir. Bu hep böyle olmuştur altın uzun bir süre daha yükselişe geçecektir. Tutun elinizdeki altınları sonra satarsınız. Bu tabi ki benim şahsi görüşüm

Unknown dedi ki...

altın fiyatlarında ne zaman yükselme olmaz ki zaten altın her zaman yükselir yükselmelidir de zaten satış rakamlarına geçince biz ülke olarak altına kayıtsız kalamıyoruz zaten

şifalı otlar yasmin
http://guncelaltin.blogspot.com/ sizleri altın fiyatları konusunda düzenli olarak bilgilendirmeyi amaçladığımız internet adresimizde bulunan tüm veriler bilgilendirme amaçlıdır.