Çeyrek altın ne olur

Pazar

Bundan dört sene önce bir arkadaşımla altın durumu hakkında konuştuğumuzu hatırlıyorum. O dönemler altın fiyatları bu kadar fırlamamıştı. Çok samimi olduğum bir arkadaşımın tabiriyle altın el yakmıyor, ocak söndürmüyordu. O dönemde ileri görüşlü bir sarraf arkadaşımız bize altının değer kazanacağını çeyrek altın tam altına eş değer olacak dediğinde hepimizin yüzünde bir gülümseme olmuştu. Adeta içimden ona sen ne biçim sarraf söylediğin lafa bak, çeyrek altın tam altına denk olur mu demiştim.

Şimdi düşündüğüm de çeyrek altın fiyatlarının ne kadar arttığını ve sonunun nerelere varacağını kestiremediğimde o arkadaşıma bir kez daha hak veriyorum.

Ama o zaman o arkadaşımı dinlemiş olsaydım. Şu anki çeyrek altın fiyatlarına göre konuşmuyorum. Altın fiyatları üzerinden düşündüğüm zaman yada arkadaşımla altın üzerine konuştuğum dönemden biraz daha geriye gittiğimde bu tarihten altı sene öncesine gidersem. O dönemde bir apartman dairesi almak için verdiğimiz paraya tam yarım kilo altın alabiliyordum. Şu an o dairenin üzerine koyduğu paraya altın artışını oranladığımda keşke diyorum. Kocaman bir keşke bu aşamadan sonra ne olur bilemiyorum. Ama artık altına bakışım çok değişti. Benim için en büyük yatırım aracı altındır. Diyebilirim.

0 yorum:

şifalı otlar yasmin
http://guncelaltin.blogspot.com/ sizleri altın fiyatları konusunda düzenli olarak bilgilendirmeyi amaçladığımız internet adresimizde bulunan tüm veriler bilgilendirme amaçlıdır.