Altın rüyası

Çarşamba

Dünya üzerinde senelere bağlı olarak altın rezervlerinde ki üretim oranının düştüğü ve insan nüfusunun artmaya başlamasıyla birlikte kişi başına düşen altın gramının azalmasından dolayı artık hepimiz tarafından bilinen son altın fiyatlarının yükselmeye başlaması yaşanmakta, bu altın fiyatlarında yaşanan yükselmeye bağlı olarak altın ile ilgili hallettiğimiz işlerimizde bizleri de sıkıntılar beklemektedir.

Eskiden birilerinden borç alırken altına bağlı olarak borç alan ben şu aralar dolar ve euro yu tercih ediyorum. Fakat bilirsiniz işte bahtsız bedevi ve çöl hikayesini ben dolara bağlı olarak borç almaya başlarım bu sefer de dolar fiyatları tavan yapar ama ya nasip ne yapalım.

Altın fiyatları ne olur sorusunun kafamda sıklıkla yer etmesinin bir diğer nedeni de, kendi çıkarlarımında ötesinde altın acaba ne olur diye kendi kendime sormaya başladığım sorular olabilir.

Yani altın daha ne kadar yükselebilir ki. Altın daha nerelere gelebilir. Ne kadar değerli ve istenilen bir maden olabilir ki soruları şu aralar sıklıkla kafamda yankılanan sorular, tabi ki bu soruların tam olarak cevabını bulabilmek için beklemekten ve gündemden geri kalmamaktan başka bir çarem bulunmamakta...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

altın fiyatlarında ki dalgalanmayı hiç bu kadar güzel anlatan bir yazı okumamıştım bravo doğrusu :))

yemrekmekci dedi ki...

Güzel açıklamışsın kardeşim. Teşekkürler...

şifalı otlar yasmin
http://guncelaltin.blogspot.com/ sizleri altın fiyatları konusunda düzenli olarak bilgilendirmeyi amaçladığımız internet adresimizde bulunan tüm veriler bilgilendirme amaçlıdır.