Forex mi altın mı

Pazar

Forex ile geçimini sağlayan pek çok arkadaşım bulunmakta, özellikle yurt dışında ikamet eden bu arkadaşlarıma forex mi altın mı sorusunu sorduğumda onlar bana gülümseyerek tabi ki forex altın nedir ki derlerdi.

Fakat son gülerde yaşanan artışlar bir kaç arkadaşımın dikkatini çekmiş olmalı ki beni telefonla arayarak altın almak istediklerini ve hangi altının en çok kazanacağını söylüyorlar. Ben ise onlara neden fikirlerinin değiştiğini altın yükselirken altın alış işlemi yapmayı ne kadar mantıklı bulduklarını soruyorum.

Bana verdikleri cevap ise geçen yıl ki hallerinden oldukça uzakta, altın fiyatlarının artmaya devam edeceğine inançları tam olarak artmış durumda...

Forexden para kazanıp altına yatıran bir arkadaşım ise şimdiden oldukça büyük bir çeyrek altın stoğu yaptı yastığının altına...

Gerçekten altın yatırımcısına uzun vadede en fazla kazandıran yatırım oldu.

Bu ne kadar daha devam eder sorusuna vereceğim cevap ise insanlık varoldukça altına ihtiyaç duyacaktır. Bundan dolayı altın hep en vazgeçilmez olarak yerini koruyacaktır.

Benim altından yana tercihim ise çeyrek altın olmuştur hep...

Nedeni ise gayet açık, ben cebimde ki tüm para ile altın almayı seviyorum. Çeyrek altını alıyorum. Elimden geldiğince saklamaya çalışıyorum. Elim sıkıdır. Fakat bozdururken hem ihtiyaçlarımı karşılaması açısından hem de çeyrek altının çok çabuk satıldığından ve de çeyrek altın alış ve çeyrek altın satış fiyatları arasında uçurum olmamasından dolayı çeyrek altını tercih ediyorum.

Tanıdığım herkese de altına yatırım yapmak istiyorlarsa çeyrek altına veya 22 ayar bileziğe yatırım yapmalarını tavsiye ediyorum.

0 yorum:

şifalı otlar yasmin
http://guncelaltin.blogspot.com/ sizleri altın fiyatları konusunda düzenli olarak bilgilendirmeyi amaçladığımız internet adresimizde bulunan tüm veriler bilgilendirme amaçlıdır.